2014. szeptember 16., kedd

Zöldfűszeres harcsafasírt



Zöldfűszeres   harcsafasírt




Hozzávalók:
  • 1/2 kg  harcsafilé (szürkeharcsa)
  • 2 szelet tk kenyér
  • 2 db tojás
  • 3 gerezd fokhagyma
  • 1/2 fej vöröshagyma
  • 1 nagy csokor citromfű
  • 1 csokor kakukkfű 
  • 1 csokor petrezselyem
  • 1 bögre zabpehely
  • só, bors, fűszerpaprika
  • 2 dl tej
  • tk liszt a forgatáshoz
Elkészítés:

A halhúst 1 estére fokhagymás tejbe áztattam. Lecsepegtettem és ledaráltam a hagymákkal együtt. A kenyeret a maradék tejbe áztattam, majd jól kinyomkodtam és a húshoz adtam, fűszereztem. A friss fűszereket is összedaráltam és tojással, zabpehellyel a húshoz adtam. Amikor összeállt, akkor kis gombócokat formáltam és mehet a forró olajba. Aranybarnára sütjük. 

Tálalhatjuk feltétként, de egy szelet kenyér közé téve is isteni uzsonna lehet belőle. 


0 megjegyzés: