2014. május 14., szerda

Tavaszi tészta saláta

Tavaszi tészta saláta




Hozzávalók:
  • 1 csomag tk fusili tészta
  • 1 és fél nagy doboz tejföl
  • 1 teáskanál mustár
  • 1 teáskanál xilit
  • 25 dkg csirkemell
  • 10 dkg csirkemell sonka
  • 50 dkg zöld spárga
  • 2 szál sárgarépa
  • 1/2 fej vöröshagyma
  • fokhagyma
  • 20 dkg reszelt sajt (lehet füstölt is, azzal is isteni)
  • fűszerek: amit épp otthon találsz, nekem ezek kerültek bele: gyros fűszerkeverék, bolgár fűszerkeverék, curry (csak kicsi), snidling, bazsalikom (friss), petrezselyemzöld, só, bors
Elkészítés: 

A tésztát sós, olajos vízben megfőzöm, leszűröm, áthempergettem a bolgár fűszerkeverékkel. A húst apróra vágtam kevés zsiradékon megsütöttem, fűszereztem gyros fűszerrel, curryvel és fokhagymával. A tésztára öntöttem. A spárgát megpucoltam, a sárgarépát is és apróra vágva sós vízben főztem kb. 10 percig. Leszűrtem és a tésztához adtam. A vöröshagymát apróra vágtam, a sajtot lereszeltem és a tésztához kevertem. Aztán mehet rá a tejföllel, mustárral, xilittel, sóval és borssal kikevert massza. Végül óvatosan összekevertem a tésztával. A tetejére friss fűszereket vágtam. Aztán lehet is enni. :) 







0 megjegyzés: